یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید مشارکت مردم

  • 01 فروردین 1403
  • 09:11
  • 0 دیدگاه
  • 119 بازدید
  • Article Rating
شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید مشارکت مردم

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در پیامی آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی ، سرپرست حج و زیارت استان تهران جناب آقای محمدرضا حاجی علیزاده به مناسبت آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

« بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحيمِ » یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ* .قال رَسُولُ اللّهِ صَلَّی اللّهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ وَ سَلَّمَ: *لَوْ یَعْلَمُ الْعَبْدُ مَا فِی رَمَضَانَ لَوَدَّ أَنْ یَکُونَ رَمَضَانُ السَّنَة* اگر بنده «خدا» می‏دانست که در ماه رمضان چیست [چه برکتی وجود دارد] *دوست می‏داشت که تمام سال، رمضان باشد* (بحار الانوار، ج ۹۳، ص ۳۴۶ )

آغاز سال نو و بهار پرطراوت، نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است. این پدیده، امسال با ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا قرین شده که فرصت بی‌نظیر پالایش روحی و معنوی را نیز فراهم آورده است. ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه بندگی خداوند است. ماهی که  با  تلاوت قرآن، دعا و مناجات و روزه داری خود را به خداوند نزدیک تر کند و ماهی که براساس فرمایش پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله، *«افضل الشهور» و روزهایش «افضل الایام»* معرفی شده است. امسال از سوی رهبر معظم انقلاب( حفظه الله) به سال *«جهش تولید، مشارکت مردم»* نام‌گذاری شده که امیدواریم با کمک همه مسئولان، متولیان و دست‌اندرکاران،این مهم هر چه سریع‌تر تحقق یابد تا در کنار رفع مشکلات اقتصادی کشور روز به روز شاهد رشد و بالندگی و شکوفایی ایران عزیز و سرافرازی نظام و انقلاب اسلامی باشیم. اینجانب ضمن تبریک آغاز سال نو وقبولی طاعات و عبادات شما عزیزان در ماه مبارک رمضان از زحمات و تلاش‌های خالصانه کلیه همکاران و کارگزاران زیارتی و‌ مدیران و عوامل اجرایی حج و عمره، مدیران راهنمای اعتاب مقدسه و‌کلیه خادمین ضیوف الرحمن و کارکنان دفاتر زیارتی و.... تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم امسال با اتکال به خداوند منان، توسل به اهل بیت علیهم السلام و با حرکت در مسیر انقلاب جهانی مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه الشریف و پیروی از رهنمودهای داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه الله) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سالی سرشار از نشاط و پویایی و بالندگی برای ملت ایران خصوصاً خانواده بزرگ حج و زیارت باشد.

محمدرضا حاجی علیزاده

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران

مدیر سایت امتیاز به خبر :