مدارک مورد نیاز جهت پذیرش متقاضیان اماکن عمومی (جهت افتتاح یا تغییر محل دفتر یا شرکت خدمات زیارتی)
1-فرمهای مخصوص معرفی فرد از مرجع صدور جدول (نوع فرم) با توجه به نوع تقاضا
2-تصویر تمامی صفحات شناسنامه (یکسری)
3-سه قطعه عکس جدید تمتم رخ از متقاضی با شت نویسی
4-تصویر واضح از کارت پایان خدمت (پشت و رو) برای متولدین ذکور 1337 به بعد و یا مدرک تعیین کننده وضعیت خدمت نظام
5- پرینت خلاصه پرونده که به تایید و امضا متقاضی رسیده باشد (در دفتر پلیس +10 پیوست می گردد )
6- تعهد نامه کلیه صنوف
7-گواهی عدم سوء پیشینه
8- گواهی عدم اعتیاد
9-استعلام کد پستی از اداره پست
تذکر : تمامی مدارک باید ممهور به مهر مرجع صدور پروانه باشند
جدول نوع فرم
تعیین نوع فرمهای مورد نیاز جهت معرفی متقاضیان اماکنعمومی به دفاتر پلیس +10
تکمیل کننده : مراجع صدور پروانه
ردیف
|
نوع درخواست متقاضی
|
فرمهای مورد نیاز
|
1
|
افتتاح اولیه بدون هیچگونه سابقه صنفی قبلی
|
فرم معرفی نامه
|
2
|
انتقال پروانه کسب
|
فرم سابقه + معرفی نامه
|
3
|
تغییر مکان
|
فرم سابقه + معرفی نامه
|
4
|
افتتاح پرونده مدیریت ، مباشرت و خدمتگذاری
|
فرم سابقه + معرفی نامه
|
5
|
افتتاح پرونده صنفی سیار شامل:
(تاکسی ، وانت بار و عکاس سیار
|
فرم معرفی نامه صنوف سیار
|
*توضیح ردیف 4 جدول : در صورتیکه مدیر، مباشر و یا خدمتگزار با صاحب پروانه همزمان برای ثبت درخواست معرفی می گردند، نیازی به تکمیل فرم سابقه نمی باشد.