دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

پیام رییس سازمان حج وزیارت به مناسبت ایام الله دهه فجر

  • 13 بهمن 1402
  • 12:53
  • 0 دیدگاه
  • 42 بازدید
  • Article Rating
پیام رییس سازمان حج وزیارت به مناسبت ایام الله دهه فجر

متن پیام آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج وزیارت به شرح ذیل می باشد :
والفجر و لیال عشر"
مقام معظم رهبری حفظه الله: دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است.
دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) آرمانهای خود را با محوریت شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" تحقق بخشد .
امروز یادآور روزهایی است که نهال نوپای انقلاب با خون هزاران لاله در عمق زمستانی تاریک و سرد و سخت، به بار نشست. 
نهال نوپایی که اینک درختی قوی و تنومند است.
اینک در چهل و پنجمین بهار پربرکت انقلاب اسلامی ، یاد و خاطره امام راحل ، شهدای مبارزه با رژیم ستمشاهی ، شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم ، شهدای سلامت و شهدای مدافع امنیت را که خالصانه در این راه پر ثمر ایستادگی کردند، گرامی می داریم و با امام خامنه ای حفظه الله رهبر معظم انقلاب پیمان می‌بندیم که در راه اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی به بهترین نحو عمل نماییم .
اینک در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی و در آستانه انتخاباتی دیگر ، همگان را ترغیب به حضوری پررنگ می نماییم چراکه این ثمر و نتیجه به دست آمده از جمله استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی در پای صندوق های رای رخ نمایی خواهد کرد و مشتی محکم بر دهان دشمنان و معاندان خواهد بود.
همچنین خانواده بزرگ حج و زیارت کشور دولت محبوب و مردمی خدمت گزار نیز در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی تاکید می نماید که در راه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دولت محترم و خدمت گزار گام برمی دارد و خدمت رسانی به مردم پاک و متدین را سرلوحه خویش قرار داده است.

مدیر سایت امتیاز به خبر :