شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

تبیین جابجایی زمان اعزام نخستین کاروان زایران عمره به سرزمین وحی پس از 8 سال وقفه

  • 29 آذر 1402
  • 09:33
  • 0 دیدگاه
  • 155 بازدید
  • Article Rating
تبیین جابجایی زمان اعزام نخستین کاروان زایران عمره به سرزمین وحی پس از 8 سال وقفه

معاون حج و عمره سازمان حج وزیارت با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای اعزام زایران ایرانی به سرزمین وحی ، پس از وقفه 8 ساله سفرهای عمره، صورت گرفته است به تبیین چرایی جابجایی زمان اعزام نخستین کاروان پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت ؛ آقای غلامرضا رضایی اظهار کرد: در خصوص از سرگیری سفر عمره مفرده و شروع عملیات اعزام پس از وقفه 8 ساله نکاتی به استحضار مشتقان عزیز می ر سد.
وی توضیح داد: با توجه به آمار کم ثبت نام شدگان در کاروانهای روزهای اول شروع عملیات اعزام و اینکه به نظر می رسید متقاضیان محترم فرصت بیشتری را جهت هماهنگی و برنامه ریزی سفر نیاز داشته باشند لذا به منظور ایجاد این فرصت، زمان پروازهای عمره از 28 آذر تغییر و نخستین کاروان 13 دی ماه به سرزمین وحی مشرف می شود.
وی افزود: سازمان در دو مرحله قبلی تا اولویت 400 را فراخوان کرده بود که در صورت وجود ظرفیت های خالی از چهارشنبه 29 آذر اولویت های بعدی اعلام می شود.
به گفته معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت، در این مرحله هم اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نامی، انتخاب کاروان ها و واریز وجه خود اقدام کنند تا ان شاالله در تاریخ انتخاب شده به سرزمین وحی مشرف شوند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :