یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

تلالو فرهنگ بسیجی در جامعه جهانی سایه افکنده است/موفقیت بسیج درجای جای دنیا

  • 01 آذر 1402
  • 09:52
  • 0 دیدگاه
  • 47 بازدید
  • Article Rating
تلالو فرهنگ بسیجی در جامعه جهانی سایه افکنده است/موفقیت بسیج درجای جای دنیا

رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به خنثی کردن دسیسه های دشمن در همه مراحل انقلاب توسط بسیج و فرهنگ بسیجی گفت: امروز شاهد رشد و گسترش فرهنگ بسیجی در جای جای دنیا هستیم و می بینیم که مردم کشورهای مختلف با تاسی از چنین فرهنگی خشم خود را از جنایات رژیم اسراییل نشان می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛همزمان با نخستین روز از هفته بسیج آئین نکوداشت هفته بسیج و فرهنگ بسیجی عصرامروزدوشنبه (29 آبان) با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، جمعی از معاونان ، مدیران و کارکنان این سازمان و بعثه مقام معظم رهبری در سالن اجتماعات سازمان حج برگزار شد.
آقای سید عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت عصر امروز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سازمان حج و زیارت، یادوخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع امنیت کشور را که بسیجی وار در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و میهن اسلامی خدمت کرده و به شهادت رسیدند را گرامی داشت و بر اهتمام به اشاعه فرهنگ بسیجی تاکید کرد.
وی با اشاره به شرایط کنونی جامعه بین المللی و خروش مردم کشورهای مختلف دنیا نسبت به جنایات فجیعانه رژیم منحوس صهیونیستی گفت: امروز جامعه جهانی در مقابل این نسل کشی و کودک کشی بپاخاسته و اتفاقاتی جدید را ازاین حمایت های مردمی و جهانی شاهد هستیم .
حسینی خاطرنشان کرد: شرایط کنونی دنیا ما را به یاد جمله بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درتشکیل بسیج می اندازد زیرا حضرت امام خمینی (ره) با عمق نگاهی که داشتند موجبات شرایطی عمیق را پدید آوردند که شاهدیم بسیج و فرهنگ غنی بسیجی تبدیل به عصای دست شده و در همه مراحل نه تنها در کشور عزیزمان بلکه در جای جای دنیا موفق عمل کرده است و امروز مردم دنیا از جنایات این رژیم کودک کش ناراحت و خشمگین هستند.
وی تصریح کرد: شاهدیم در زمانی که دشمن با دسیسه های مختلف از هر هجمه ای فروگذار نکرده، با کمک بسیج و نهالی که به دست امام راحل کاشته شده و تنومند گشته است می توانیم از خطرات عبور کنیم و این انقلاب را به سرمنزل مقصود برسانیم .
رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در میدان های مختلف نیز آنانکه حضوری پررنگ داشته اند بسیجیان هستند و این عزیزان توانسته اند هجمه ها و فتنه های مختلف دشمن را خاموش کنند.
وی با اشاره به درایت، مدیریت و تدبیر حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در شرایط مختلف کشور و استمرار راه امام راحل گفت: رهبر معظم انقلاب در ادامه همان راه امام بزرگوار در بسیج یک منظومه فکری را ارایه نموده اند و این یعنی بسیج آمادگی و حضور در هر جایی که اسلام، انقلاب و امام زمان نیاز داشته باشد را دارد و با این منش ، شاهد شکل گیری بسیج در اقصی نقاط دنیا هستیم.
حسینی یادآور شد: نمونه بارز رویکرد بسیجی و تفکر آن را در شکل گیری حشد الشعبی در عراق، فاطمیون، حزب الله لبنان و سایر کسانی که با استکبار و ایادی شیطان به مبارزه می پردازند ، شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه امروز در جامعه جهانی و جبهه مقاومت شاهد مرحله بازدارندگی هستیم گفت: این شیوه جز با رشادت های طهرانی مقدم ها حاصل نمی شد که باید ممنون شهدای عزیزمان باشیم.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: امروز اگر دسیسه ها و فتنه های دشمن از سوی دلاورمردان کشورمان خنثی می شود با رشادت ها و مجاهدت های شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز بدست آمده است ؛ باید قدردان این شهدا و دیگر عزیزان همانند احمدی مقدم ها و علی محمدی ها باشیم چراکه این شهیدان با نگاهی ارزشی و بسیجی وار به پیش رفتند و بیرق انقلاب اسلامی را برافراشتند.
وی تاکید کرد: بسیج زنده است و هر روز ادامه دهنده راه امام و ارزشهای انقلاب است و ما قدردان زحمات بسیجیان هستیم و از تلاشهای نیروهای خدوم و بسیجی سازمان نیز تشکر می کنیم .
بر پایه این گزارش، دراین مراسم همچنین کلیپی از فرازهای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تفکر و فرهنگ بسیحی پخش شد و ضمن گرامی داشت فداکاری های بسیجیان در عرصه های مختلف ، با حضور سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت از خدمات و تلاش های آقای سهراب فولادوند در دوران فرماندهی بسیج سازمان حج و زیارت که به افتخار بازنشستگی نائل شده است با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.
 

مدیر سایت امتیاز به خبر :