شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

نشست مسئولان همراه اول و حج و زیارت

  • 23 آبان 1402
  • 08:48
  • 0 دیدگاه
  • 106 بازدید
  • Article Rating
نشست مسئولان همراه اول و حج و زیارت

درنشست مسئولان همراه اول با سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت خدمات و تسهیلاتی که شرکت ارتباطات سیار ایران می تواند به حجاج بیت الله الحرام ، عمره و اربعین ارائه کند ، بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آقایان حمید بهروزی قائم‌مقام مدیرعامل و مصطفی درجزی مدیرکل کسب و کار سازمانی همراه اول امروز با حضور در سازمان حج و زیارت با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و سیدعباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار مسئولان همراه اول با ارائه گزارشی از میزان استفاده زائران بیت الله الحرام در سالهای 1401و 1402 از خدمات همراه اول در کشور عربستان، به خدمات و تسهیلاتی که شرکت ارتباطات سیار ایران می تواند به زائران بیت الله الحرام ، عمره و اربعین در کشور میزبان ارائه کند، اشاره کردند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران تصریح کرد: در موضوع حج ، اولویت همراه اول کسب سود نبوده بلکه بدنبال ارائه خدمات بهتر در بستر مناسب و امن به زائران است

مدیرکل کسب و کار سازمانی همراه اول نیز با اشاره به حجم اینترنت مورد استفاده و مدت زمان مکالمه زائران ایرانی در دو حج گذشته در کشور میزبان اظهار داشت: این ارقام در حج امسال رو به افزایش بوده که می تواند نشاندهنده میزان رضایتمندی مشترکان باشد.

 

وی همچنین از نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین گزارش داد و به تمهیداتی که برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین اندیشیده شده بود، اشاره کرد.

 

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این دیدار، نکات مطرح شده را خوب ارزیابی و درعین حال تاکید کرد: حق زائر است که در سایه اطلاع رسانی مناسب بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

 

سرپرست حجاج ایرانی از مسئولان همراه اول خواست که جدول مقایسه ای بین اپراتورهای فعال درعربستان که خدمات در موسم حج ارائه می دهند و همراه اول را  تهیه و ارائه دهند. وی گفت: با مشخص شدن تسهیلات و مزایای هریک از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ، زائر حج و عمره می تواند با اطلاع از شرایط نسبت به انتخاب شبکه مورد استفاده خود اقدام کند.

رئیس سازمان حج و زیارت نیز با اشاره به نکات مورد توجه زائر در سفرهای زیارتی ، شرایط ، امکانات و تسهیلاتی را که اپراتورهای ایرانی و غیر ایرانی ارائه می دهند در انتخاب وی موثر دانست و برای فراهم کردن بستر مناسب همکاری درعمره نیز اعلام آمادگی کرد.

دراین نشست ، آقایان محمد حسین خوشنویس وحمید رهبری فر معاونان توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت نیز دیدگاه خود را درارتباط با تعهدات و خدماتی که در تسهیل ارتباطات و دیگر امور زائران موثر است بیان داشتند و مسئولان همراه اول تاکید کردند که تلاش دارند خدمات با قیمت مناسب تری به زائران ایرانی ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین نواب درپایان این دیدار با اشاره به اینکه استفاده از اپراتورهای داخلی و ایجاد تسهیلات مناسب و حفظ مسایل و اطلاعات زائران در اولویت قرار دارد ، بر لزوم ایجاد تمهیدات و زیرساخت لازم برای برخورداری از سرعت بیشتر اینترنت به هنگام استفاده از فضای مجازی و ارتباطات صوتی و تصویری و و برخورداری از مکالمه با کیفیت  تاکید کرد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :