مقدمات اولیه جهت انتخاب و گزینش عوامل اجرائی عمره مفرده توسط مدیر سایت آخرین بروزرسانی 30 مهر 1402 به اشتراک بگذارید 253 0 با توجه به اینکه در صورت آغاز احتمالی عملیات عمره، می بایست مقدمات لازم جهت انتخاب و گزینش عوامل اجرایی فراهم گردیده باشد؛ لذا فراخوان های مدیر هتل و مدیر آشپزخانه مرکزی عمره 1402 با لحاظ شرایط و ضوابط پیوست، در سامانه جامع کارگزاران کارسازی گردیده است. نکات قابل توجه:• لازم است افراد متقاضی پیش از شرکت در فراخوان نسبت به ثبت و بروز رسانی اطلاعات خود در سامانه جامع کارگزاران اقدام نموده و در صورت نیاز مدارک مربوطه را به دفتر حج و زیارت استان ارائه نماید.• به منظور امکان حداکثری شناسایی افراد توانمند، تدابیر لازم در خصوص نحوه اطلاع رسانی توسط آن مدیریت محترم اتخاذ گردد. • با توجه به نامشخص بودن زمان آغاز عملیات عمره، می بایست متقاضیان محترم نسبت به انتخاب دوره مد نظر ( با لحاظ احتمال سه دوره برگزاری عمره) با انتخاب گزینه های زیر اقدام نمایند.دوره اول / دوره دوم / دوره سوم • با توجه به تعطیلی چند ساله عمره، آن مدیریت محترم در ثبت پاسخ استعلام دفتر حج و زیارت استان و احراز توانمندی و سلامت جسمانی نهایت دقت را به عمل آورد.• با توجه به اهمیت موضوع، از متقاضیان واجد شرایط، مصاحبه تخصصی - حرفه ای که برنامه زمانبندی و نحوه انجام آن توسط دفتر راهبری و نظارت بر امور کارگزاران اعلام می گردد، به عمل خواهد آمد.• آئین نامه اجرایی و شرح وظایف عوامل اجرایی عمره، متعاقباً ابلاغ می گردد. تأکید می گردد فراخوان های حاضر صرفاً به منظور شناسایی و ثبت درخواست همکاری در سمت های مدیریت ثابت هتل و آشپزخانه های مرکزی عمره می باشد و شرکت در آن هیچ گونه تعهدی برای سازمان و این مدیریت ، مبنی بر انتخاب و اعزام متقاضی ایجاد نخواهد نمود. نظر دهید آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.