شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

دیدارمعاونین مجموعه حج و زیارت با مادر شهید ترک زبان​​​​​

  • 10 مهر 1402
  • 11:04
  • 0 دیدگاه
  • 141 بازدید
  • Article Rating
دیدارمعاونین مجموعه حج و زیارت با مادر شهید ترک زبان​​​​​

چند تن ازمعاونین و مسئولان مجموعه حج و زیارت درادامه دیدارهای خود با خانواده شهدا، به دیدار مادر شهید «احمد ترک زبان» رفتند.چند تن ازمعاونین و مسئولان مجموعه حج و زیارت درادامه دیدارهای خود با خانواده شهدا، به دیدار مادر شهید «احمد ترک زبان» رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج ، حجت الاسلام والمسلمین منصور میر احمدی  و محمد حسین خوشنویس معاونین امور بین الملل و توسعه مدیریت و منابع بعثه مقام معظم رهبری و حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهسواری و آقای سجاد جوکار مشاورین رئیس سازمان حج و زیارت درامور ایثارگران و امور مجلس و استان ها بعدازظهر امروز یکشنبه (9 مهر) با حضور درمنزل شهید احمد ترک زبان با مادر این شهید والامقام که در لباس سربازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار حاجیه خانم اقدس روز بهانی مادر شهید احمد و جانباز مرحوم محمد ترک زبان که خود از کارمندان بازنشسته سازمان حج و زیارت است ضمن بیان ویژگی های اخلاقی و خاطراتی از این شهید بزرگوار ، دستگیری از خانواده های نیازمند را از آن جمله عنوان کرد.

 

در این دیدار که به همت امور ایثارگران سازمان حج و زیارت برگزار شد، حجج اسلام میراحمدی و شهسواری  نقش شهیدان درحفظ نظام  جمهوری اسلامی ایران را بی بدیل و شهدا را افتخار ایران اسلامی توصیف کردند.

مسئولان حوزه حج و زیارت تصریح کردند: دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای ادامه خدمت به ملت و کشوراست و ان شاءالله آنها در قیامت دست ما را بگیرند.

 

برپایه این گزارش، شهید احمد ترک زبان متولد مهرماه سال 1350 بود که در 25 اسفند سال 1369 در لباس سربازی در قصرشیرین به فیض شهادت نائل آمد.

 

در این دیدار که درفضایی صمیمی برگزار شد، ‏لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی مجموعه حج و زیارت به مادراین ‏شهید والامقام تقدیم شد‎.

مدیر سایت امتیاز به خبر :