یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

بازدید سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه

  • 03 تیر 1402
  • 07:52
  • 0 دیدگاه
  • 66 بازدید
  • Article Rating
بازدید سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت از بیمارستان مکه

حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و آقای حسینی رییس سازمان حج و زیارت از بخش های مختلف بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه مکرمه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ دراین بازدید چند تن از مسئولان بعثه مقام معظم رهبری وسازمان حج و زیارت حضور داشتند دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و دکتر پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر درباره فعالیت بخش های مختلف این مرکز درمانی، وضعیت بیماران بستری و همچنین نحوه ارائه خدمات پزشکی در این بیمارستان گزارش دادند.
سپس نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت به همراه رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در درمانگاه های تخصصی، شامل طب اورژانس، قلب، داخلی، روانپزشکی، ارتوپدی، زنان، دندانپزشکی و درمانگاه فوق تخصصی شامل، عفونی، ریه، گوارش، نفرولوژی، غدد و واحدهای پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی و واحدهای پشتیبانی این بیمارستان شامل امداد و انتقال، داروخانه، انبار دارو و تجهیزات پذیرش، از نحوه درمان زائران در این مرکز درمانی مطلع شد و از نزدیک با تعدادی از بیماران بستری شده و پزشکان متخصص در هر یک از بخش های مختلف گفتگو و از نحوه ارائه خدمات رسانی مطلع شد.
در پایان این دیدار صمیمانه سرپرست حجاج ایرانی در رابطه با وضعیت دارو در کشور عریستان گفت خوشبختانه با توجه به تلاش های انجام شده در شرایط حاضر هیچگونه کمبود و محدودیت دارویی برای زائران عزیز کشورمان وجود ندارد.
وی در ادامه افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی خدمتگزاران زائران در عرصه خدمات درمانی و پزشکی صورت گرفته که باید در این زمینه اطلاع رسانی مناسب تری صورت بگیرد.
این مرکز درمانی از سه بخش بستری مردان، زنان و مراقبت های ویژه تشکیل شده است.

مدیر سایت امتیاز به خبر :