دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

مرور آخرین برنامه ریزی ها برای خدمت رسانی مطلوب به حجاج در مشاعر مقدسه / حضور میدانی واحد امداد و راهنمایان حجاج در منا

  • 03 تیر 1402
  • 07:49
  • 0 دیدگاه
  • 86 بازدید
  • Article Rating
مرور آخرین برنامه ریزی ها برای خدمت رسانی مطلوب به حجاج در مشاعر مقدسه / حضور میدانی واحد امداد و راهنمایان حجاج در منا

مرور آخرین برنامه ریزی ها برای خدمت رسانی مطلوب به حجاج در مشاعر مقدسه با حضور مدیر عملیات حج تمتع 1402 صورت گرفت و اعضای واحد امداد و راهنمایان حجاج به صورت میدانی در منا و مسیر جمرات حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ اعضای واحد امداد و راهنمایان حجاج روز جمعه دوم تیرماه به صورت میدانی در منا و مسیر جمرات (مسیر تردد برای رمی جمرات) حضور یافتند و آخرین برنامه ریزی ها برای خدمت رسانی هرچه مطلوب تر به زایران را مرور کردند.
در این مانور بزرگ واحد امداد و راهنمایان حجاج که با حضور آقای غلامرضا رضایی مدیر عملیات حج تمتع 1402 و تنی چند از دست اندرکاران صورت گرفت، مسیرهای تعیین شده برای اعضای واحد امداد و راهنمایان در منا و مسیر جمرات مرور شد.
همچنین در این حضور میدانی واحد امداد و راهنمایان حجاج ، اعضا با مسیرها، جانمایی صورت گرفته و چگونگی راهنمایی هرچه بهتر به زایران آشنا شدند و هماهنگی با مکاتب سعودی، مرشدین و پلیس رمی جمرات مورد اهتمام قرار گرفت.
زایرانی که در ایام تشریق در عرفات و منا ، مسیرهای خود را نمی یابند می توانند از راهنمایی عزیزان واحد امداد و راهنمایان که در تمامی مسیرهای مشاعر مقدسه با کاورهای نارنجی رنگ حضور دارند، بهره بگیرند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :