WWW.SAMASCH.COM/HAJ

 پست الکترونیک ; hamayeshhaj1400@gmail.com

" />
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

برگزاری اولین همایش ملی تغذیه و تدارکات در سفرهای زیارتی

  • 24 مهر 1400
  • 09:24
  • 1 دیدگاه
  • 698 بازدید
  • Article Rating
برگزاری اولین همایش ملی تغذیه و تدارکات در سفرهای زیارتی

اولین همایش ملی تغذیه و تدارکات ؛در سفرهای زیارتی برگزار خواهد شد مهلت ثبت نام تا 20 آبان و مهلت ارسال آثار 20 آذر  برگزاری همایش اول تا 5 دیماه بصورت مجازی 

سایت ثبت نام"WWW.CONFHAJ.IR

 WWW.SAMASCH.COM/HAJ

 پست الکترونیک ; hamayeshhaj1400@gmail.com

سازمان حج وزیارت در نظر دارد اولین همایش ملی علمی و پژوهشی با عنوان همایش ملی تغذیه و تدارکات در سفرهای زیارتی را در دیماه سالجاری برگزار نماید.

در اجرای بند هشتم برنامه عملیاتی ملی ارتقای سلامت اداری از سلسله اقدامات مصوبات کمیته سلامت اداری و حقوق شهروندی سال 1400 و در راستای بهره گیری از ظرفیت علمی کشور در مدیریت اجرایی عملیات های مرتبط، سازمان حج وزیارت در نظر دارد اولین همایش ملی علمی و پژوهشی با عنوان همایش ملی تغذیه و تدارکات در سفرهای زیارتی به میزبانی مدیریت حج و زیارت استان زنجان (دبیر اجرائی) و مشارکت مرکز پژوهش های سازمان حج و زیارت و جامعه دانشگاهی در بازه زمانی اول تا پنجم دی ماه سال جاری برگزار نماید.

از همه علاقه مندان بخصوص فرهیختگان حوزه و دانشگاه دعوت بعمل می آید بر اساس محورهای اعلام شده (شرح ذیل)  در همایش مذکور شرکت نموده و مقالات و مطالب خود را حداکثر تا 20 آذرماه سالجاری به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

مزایای همایش:

1 - ثبت مقالات در بانک علمی مقالات کشور از قبیل civilica   و دیگر پایگاه ها

2 - صدور گواهی شرکت در همایش با امضای رئیس همایش

3 - صدور گواهینامه رسمی پذیرش مقاله برای مقالات منتخب

4 - سخنرانی صاحبان آثار منتخب در روز همایش و صدور گواهی سخنرانی

5 -  ثبت سابقه پژوهشی و کسب امتیاز آن در فراخوان های مختلف کارگزاران

6 - ثبت سوابق علمی در پرونده اداری و رزومه همکاران

 

نحوه ارسال آثار:

آثار ارسالی در قالب مقاله علمی و ارائه خلاصه مقاله برای سخنرانی خواهد بود.

پژوهشگران و جامعه دانشگاهی بر اساس شیوه نامه تنظیم مقاله نسبت به تدوین و نگارش آن اقدام و در سایت

https://samasch.org/haj     

و

  http://confhaj.ir     

ثبت نام و نسبت به بارگزاری مقاله اقدام خواهند نمود(در صورت عدم امکان ثبت نام، مدیریت حج و زیارت استان ها می توانند با دریافت فایل مقاله از متقاضیان برابر فرمت تعیین شده اقدام و ضمن ارائه رسید آنرا از طریق اتوماسیون اداری به دبیرخانه همایش (مدیریت حج و زیارت استان زنجان) ارسال نمایند.

روش دیگر برای ارسال مقالات استفاده از آدرس ایمیل درج شده در پوستر و سایت همایش می باشد.

چنانچه برخی از مدیران آشپزخانه یا کارگزاران با تجربه (اگر قادر به ارائه مطالب علمی در چهارچوب مقاله علمی نیستند) ولی در قالب محورهای همایش آماده ارائه سخنرانی می باشند، بایستی نسبت به ارسال خلاصه مطالب خود در سامانه های فوق اقدام تا در صورت تائید داوران، ارائه آنها بصورت سخنرانی در کنفرانس جانبی که بصورت آنلاین برگزار خواهد شد، صورت پذیرد.

 آخرین مهلت ارسال آثار:

با توجه به فشرده بودن برنامه همایش حداکثر تا 20 آذر ماه، آثار به دبیرخانه ارسال گردد.

زمان اجرای همایش:

همایش در محدوده زمانی 1تا 5دی ماه بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

 

فرمت نحوه تنظیم مقالات به بپیوست می باشد:

(عنوان مقاله : فونت B Nazanin - اندازه 16 - پررنگ)

 

نام و نام خانوادگي نويسنده اول (فونت B Nazanin - اندازه 12 - پررنگ)

وابستگی سازمانی نویسنده (فونت  B Nazanin- اندازه 11)

آدرس پست الكترونيك نويسنده ( 10 pt -  (Times New Roman

 

نام و نام خانوادگي نويسنده دوم (فونت B Nazanin - اندازه 12 - پررنگ)

وابستگی سازمانی نویسنده (فونت  B Nazanin- اندازه 11)

آدرس پست الكترونيك نويسنده ( 10 pt -  (Times New Roman

  

 

چکیده (فونتB Nazanin  - اندازه 12 - پررنگ)

در متن چكيده بايد مستقیما به مسئلة مورد مطالعه، اهداف، روش پژوهش، يافته‌‌ها و نتایج اشاره شود (مقالات غیر پژوهشی از اين چارچوب مستثني هستند). متن چكيده با فونت (B Nazanin - اندازه 12) و با يک خط فاصله نوشته شود. طول چكيده در مقاله نباید كمتر از 150 كلمه و بيشتر از 300 كلمه باشد. چكيده بايد كامل و فقط در يك پاراگراف آورده شود. از اشاره به مراجع و کلیات تحقیق در چكيده خودداري گردد. نکته مهم این است که صفحه اول مقاله فقط باید حاوی عنوان مقاله، نام نویسندگان و موسسه و ایمیل آنها، چکیده و واژگان کلیدی باشد و متن اصلی مقاله باید از صفحه دوم آغاز شود. 

 

واژگان كليدي: بین 5-3 واژه که با کاما (،) از هم جدا شده و در يك خط باشند (فونتB Nazanin  - اندازه 12)

 

 

مقدمه (فونت B Nazanin - اندازه 12 - پررنگ)

مقالات بايد در قالب نرم افزار مایکروسافت وُرد (2007 یا MS-Word - 2003) ارسال گردد. متن اصلي مقاله به صورت تك ستوني با فونت B Nazanin - اندازة 12 - تك فاصله تهيه شود. عنوان بخش‌های اصلی با فونت B Nazanin و اندازه 12- پررنگ و عنوان زيربخش‌ها با اندازه 11- پررنگ تايپ شود. تنظيمات صفحه باید از بالای صفحه 3 سانتیمتر و از پايين، چپ و راست صفحه 5/2 سانتيمتر باشد. در مقدمه به بيان مسأله، اهميت موضوع، ادبیات و پيشينه، اهداف و فرضيه‌هاي پژوهش پرداخته ‌شود (مقالات غیر پژوهشی از اين چارچوب مستثني هستند). طول مقاله با شكلها و جدولها نبايد حداقل از 5 صفحه کمتر و حداکثر از 20 صفحه بيشتر باشد. برای رفرنس دهی داخل متن، باید از نام خانوادگی و سال استفاده شود. به عنوان مثال، برای منبع فارسی: (محمودی، 1393) و برای منبع انگلیسی: (Kumar, 2014). از شماره گذاری رفرنس ها در داخل متن جدا خودداری شود.

 

روش تحقيق (فونت B Nazanin - اندازه 12 - پررنگ)

در این بخش، به روش تحقیق، جامعه آماري، نمونه و روش نمونه گيري، ابزارهاي پژوهش (چگونگي بررسي روايي و پايايي ابزارها) و روشهاي تجزيه و تحليل داده ها پرداخته مي‌شود (مقالات غیر پژوهشی از اين چارچوب مستثني هستند).

 

يافته ها (فونت B Nazanin - اندازه 12 - پررنگ)

در اين بخش، يافته هاي پژوهش گزارش مي شود. يافته ها باید همراه با جدول، نمودار، شکل و ارائه آمار و ارقام به فارسي و نیز شامل توصيف و تحليل داده‌ها باشد.   

 

جداول، شكل ها و نمودارها 

هر جدول، شكل و نمودار بايد داراي شماره و عنوان (توضيح) باشد كه به صورت وسط چين با قلم B Nazanin – فونت 10 پررنگ تايپ و به ترتيب از 1 شماره‌گذاري ‌شود (عنوان جداول، در بالاي جدول و عنوان شكل ها و نمودارها، در پایين آن نوشته شود.). نمودارها و شکل ها مي توانند به صورت رنگي و يا سياه و سفيد باشند، اما در هر دو صورت، جزييات آن ها باید قابل تشخيص باشد. در متن مقاله بايد به همة جداول، شكل ها و نمودارها ارجاع شده و از نوشتن عبارتي مانند «جدول زير» يا «شكل زير» اجتناب گردد. در تهية شكل‌ها توجه كنيد كه اندازة اعداد، واژه‌ها و كميت‌ها به قدر كافي بزرگ باشد تا پس از درج در مقاله، كاملاً واضح و خوانا باشند. هر جدول، شكل و نمودار بايد در وسط صفحه و با يك سطر خالي فاصله از متن پیش و پس از آن قرار داده شود. 

 

بحث و نتيجه‌گيري (فونت B Nazanin - اندازه 12 - پررنگ)

در بخش نتيجه گيري، نكات مهم انجام شده در كار، به صورت خلاصه توضيح داده شوند. در پاراگراف اول این بخش (قسمت بحث)، پژوهشگر يافته هاي خود را با يافته هاي ديگر پژوهشگران مورد مقايسه قرار داده و مشخص مي نمايد که  تا چه حد يافته هاي او در راستاي يافته هاي ديگران و يا با آنها مغاير است. در پاراگراف دوم این بخش باید پيشنهادات ارائه شود.

 

منابع (فونت B Nazanin - اندازه 12 - پررنگ)

منابع در انتهاي مقاله مي‌آيند (ابتدا منابع فارسي و سپس منابع انگليسي). هر منبع بايستي حداقل يك‌بار در متن مقاله مورد استفاده قرار گيرد و يا به آن اشاره گردد. از بکار بردن منابع اضافی که در داخل متن به آن اشاره نشده، جدا خودداری گردد. مشخصات هر منبع به صورت كامل و در قالب استاندارد (APA) ذكر شود. منابع فارسي را با فونت B Nazanin – اندازه 11 و منابع انگليسي را با فونتTimes New Roman  نازك با اندازه 10 تايپ نماييد.

 

 

- منابع داخل متن:

مقاله منبع

فارسی

انگلیسی

یک نویسنده

(علوی، 1393)

(Chandra, 2014)

دو نویسنده

(علوی و احمدی، 1393)

(Chandra and Kumar, 2014)

بیشتر از دو نویسنده

(علوی و همکاران، 1393)

(Chandra et al, 2014)

 

 

 

- منابع انتهای مقاله:

حافظ نیا، محمدرضا، 1388، مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی، چاپ شانزدهم، تهران، انتشارات سمت

فقیهی، ابوالحسن و موسوی کاشی، زهره، مدل سنجش بهره وری (اثربخشی و کارایی) در بخش خدمات دولتی ایران، مجله مدیریت دولتی، دوره دوم، شماره چهارم ، بهار و تابستان 1389، 126-107

نجمی نیا، رضا، صالحی، محمدرضا، بررسی تاثیر سرمایه فکری در ایجاد مزیت رقابتی شرکتهای بیمه استان اصفهان، چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، مهر 1391

Camisón, César. And Villar-López, Ana. (2011). Non-technical innovation: Organizational memory and learning capabilities as antecedent factors with effects on sustained competitive advantage. Industrial Marketing Management. 40 (2011). 1294–1304

Hazen, Benjamin and Terry Anthony. (2012).Toward creating competitive advantage with logistics information technology. International Journal of Physical Distribution & Logistics Management. Vol. 42. No. 1. 8-35

 

 

جدول خلاصه نوع و اندازه قلم­هاي مورد نياز براي تدوين مقالات فارسي

عنوان

قلم (فونت)

اندازه

نوع قلم

عنوان مقاله

B Nazanin

16

پررنگ

نام و نام خانوادگي

B Nazanin

12

پررنگ

مشخصات نويسندگان

B Nazanin

11

نازک

نشانی پست الکترونيکي نويسندگان

Times New Roman

10

نازک

عنوان بخش­ها

B Nazanin

12

پررنگ

عنوان زير بخش­ها

B Nazanin

11

پررنگ

متن چکيده و واژگان کليدي

B Nazanin

12

نازک

متن اصلي

B Nazanin

12

نازک

زير نويس فارسي

B Nazanin

10

نازک

زير نويس لاتين

Times New Roman

9

نازک

عنوان جدول ها، شکل ها و نمودارها

B Nazanin

10

پررنگ

متن فارسي درون جدول ها

B Nazanin

10

نازک

متن لاتين درون جدول ها

Times New Roman

9

نازک

منابع و مراجع فارسي

B Nazanin

11

نازک

منابع و مراجع لاتين

Times New Roman

10

نازک

 

 

 

مدیر سایت امتیاز به خبر :