دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

راه اندازی کتابخانه مجازی جهت استفاده کارگزاران زیارتی

  • 12 مهر 1400
  • 09:34
  • 0 دیدگاه
  • 344 بازدید
  • Article Rating
راه اندازی کتابخانه مجازی جهت استفاده کارگزاران زیارتی

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان تهران ،در راستای استفاده بهینه از منابع و سرفصلهای آموزشی توسط کارگزاران ؛مدیران و عوامل  اجرائی ؛اداره راهبری و نظارت بر امور کارگزاران زیارتی (بخش آموزش ) اقدام به پیاده سازی کتابخانه مجازی نموده است و همانطور که مستحضر میباشید نقــش کتابخانه در انتقــال علوم به افراد بسيار ســازنده  و از اين رو، کتابخانه را مي تــوان به عنــوان کانــون همايــش صاحب­نظران درنظــر گرفت. اين کانون  مي تواند بالندگــي و شــکوفايي اســتعدادهاي فراگیران را بویژه در جامعه کارگزاران حج و زیارت به ارمغان آورده و در فرجام، توليد انديشه، دانش و رشد فرهنگ مطالعاتی و کاربست آن در بین عوامل زیارتی منجر ­گردد.

همچنین امروزه با کمک شیوه های نوین، کتابخانه ها از مکان و زمان خارج شده و بصورت مجازی در دسترس عموم و متخصصین قرار گرفته است، لذا از این منظر این دفتر در راستای انجام وظایف خود نسبت به راه اندازی کتابخانه مجازی با قابلیت دسته بندی موضوعی و محتوایی، سطح دسترسی به محتوا و جستجو در عناوین را در سامانه جامع آموزش، بخش فراگیران ایجاد نموده است که در این مرحله منابع علمی‏-آموزشی کارگزاران در دسترس قرار گرفته است و با اقدامات صورت گرفته دیگر سایر منابع علمی‏-آموزشی، آئین نامه ها و دستورالعمل ها نیز به مرور اضافه خواهد گردید.

لذا کارگزاران محترم از  سایت edu.haj.ir  نسبت به ورود به بخش فراگیران اقدام نموده و با شماره ملی و گذر واژه سامانه جامع کارگزاران امکان دسترسی به محتوای بارگزاری شده را خواهند داشت .

در ضمن در صورتیکه مطالب ارزشمندی (صوتی؛تصویری،پادکست ؛نوشتاری و .....) در دسترس دارید که استفاده و مطالعه آنر اجهت ارتقا و بهره وری عوامل اجرائی (کارگزاران ؛مدیران ؛عوامل ) مفید میدانید مراتب را به اداره کارگزاران حج و زیارت استان تهران منعکس فرمائید.

مدیر سایت امتیاز به خبر :