چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

اعلام آمادگی دفاتر و شرکتهای زیارتی در سامانه جامع کارگزاران

  • 13 شهریور 1400
  • 13:01
  • 0 دیدگاه
  • 443 بازدید
  • Article Rating
اعلام آمادگی دفاتر و شرکتهای زیارتی در سامانه جامع کارگزاران

مدیر محترم دفتر زیارتی

مدیر عامل محترم شرکت زیارتی

سلام علیکم

با عنایت ؛به احتمال پذیرش زائرین اربعین حسینی(ع) از سوی کشور عراق و در نتیجه اعزام زائرین در مراسم اربعین سال جاری،براساس مصوبات مراجع ذیصلاح،مقرر گردید که عملیات ثبت نام از متقاضیان صدور روادید اربعین حسینی(ع) در سامانه سماح انجام گیرد.

بدین منظور مدیران محترم دفاتر زیارتی،متقاضی می بایست از طریق مراجعه به مشاهده منو_اطلاعات دفاتر_اطلاعات اصلی در سامانه جامع کارگزاران kargozaran.haj.ir نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود اقدام نمایند.

ذیلاً؛ نکاتی را جهت مزید اطلاع به حضور اعلام می دارد؛

۱- لازم به ذکر است صرفاً آندسته از دفاتر زیارتی مجاز به ثبت نام هستند که مجوز آنها در سامانه جامع کارگزاران فعال باشد از این رو دفاتری که پیش از این به دلیل شرایط متاثر از کرونا اقدام به تعطیلی موقت نموده اند در صورت تمایل می بایست نسبت به فعال نمودن مجوز خدمات زیارتی خود مطابق ظوابط اقدام نمایند.

۲- از کلیه دفاتر زیارتی انتظار است با آمادگی کامل مهیای عملیات ثبت نام اربعین حسینی(ع) باشندتا در صورت توافق بین دو کشور و موافقت اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) حضور فعالی داشته باشند

۳-شایان ذکر است اقدامات فوق الذکر صرفاً به منظور ایجاد هماهنگی و آماده سازی شرایط می باشد و تصمیم نهائی اعزام زائرین به اربعین حسینی(ع) پس از اعلام مراجع ذیصلاح در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

از این رو خواهشمند است جهت مدیریت افکار عمومی و جلوگیری از ایجاد توقعات خارج از تصمیمات مراجع صدر الاشاره هیج‌گونه اعلام نظری به متقاضیان از سوی کارگزاران محترم استان صورت نگیرد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :