جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

اخبار حج وزیارت

در صورت بروز مشکل در زمان پرداخت هزینه سفر چگونه اقدام نماییم

  • 12 شهریور 1399
  • 09:28
  • 0 دیدگاه
  • 658 بازدید
  • Article Rating
در صورت بروز مشکل در زمان پرداخت هزینه سفر چگونه اقدام نماییم

با احترام، به آگاهی می رساند در هنگام پرداخت وجه حج تمتع در سامانه تمتع رزرو ممکن است برخی از زائرین با خطاهایی مواجه گردند که لازم است همکاران محترم استان در خصوص آنها و همچنین نحوه راهنمایی زائرین اطلاع کافی داشته باشند.

  1. خطای کد 100 که در هنگام بروز خطا و ناتمام ماندن عملیات پرداخت به وجود می آید و اگر زائر از درگاه اقدام کرده باشد 30 دقیقه و اگر با pc pos اقدام کرده باشد 72 ساعت بعد رفع می گردد.
  2. خطا در هنگام پرداخت وجه در درگاه بانک که معمولاً به علت محدودیت سقف خرید اینترنتی میباشد. برای مثال بانک ملی، خرید اینترنتی با کارت افرادی که دو شماره مشتری دارند را تا سقف 3 میلیون تومان محدود کرده و باعث بروز خطا در درگاه پرداخت می شود.
  3. عدم تایید تراکنشهای موفق در سامانه حج کاروان یا تمتع رزرو، در مواقعی پیش می آید که تایید بانک به صورت خودکار در سامانه های سازمان دریافت نشده و جهت دریافت تایید باید مراحل پرداخت دوباره طی شود و قبل از رسید به درگاه پرداخت تاییدیه دریافت و ثبت می گردد. (علت این اشکال نزدن دکمه تکمیل فرایند خرید یا به اتمام نرسیدن شمارش معکوس در مرحله تکمیل فرایند خرید هست و کاربر قبل از یکی از این دو مورد ذکر شده صفحه پرداخت را می بندد).
  4. کسر وجه از حساب زائر و عدم تایید، در این صورت زائر باید با پشتیبانی درگاه بانک ملی به شماره 021‏-42739000 تماس بگیرد و در صورتی که تراکنش موفق بود شماره پیگیری و ارجاع اعلام شده از طرف پشتیبانی بانک را از طریق سامانه گاما به واحد پشتیبانی اداره فناوری اطلاعات ارسال نمایید تا موضوع پیگیری شود. لازم به ذکر است در اغلب موارد تراکنشها از طرف پشتیبانی درگاه ناموفق اعلام می گردند.
مدیر سایت امتیاز به خبر :