پنجشنبه 09 فروردین 1403
EN

اخبار حج وزیارت

هم اندیشی مجازی ((رمضان طلیعه نهضت حسینی)) برگزار میشود.

  • 21 اردیبهشت 1399
  • 10:32
  • 0 دیدگاه
  • 422 بازدید
  • Article Rating
هم اندیشی مجازی ((رمضان طلیعه نهضت حسینی)) برگزار میشود.

ستاد فرهنگی اربعین حسینی باهدف بررسی ابعاد نهضت امام حسین (ع)، اولین هم اندیشی مجازی با عنوان «رمضان طلیعه نهضت امام حسین (ع)» را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین گفت: ستاد فرهنگی اربعین حسینی باهدف بررسی ابعاد نهضت امام حسین (ع) و به‌منظور تولید محتوای مناسب برای آشنایی مخاطبان با این حرکت بزرگ الهی، سلسله نشست‌های مجازی را برگزار می‌کند.


وی افزود: اولین نشست مجازی با عنوان «رمضان طلیعه نهضت امام حسین (ع)» روز یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه از ساعت 18 تا 20 با سخنرانی چند تن از علما و اندیشمندان ایران و عراق برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام احمدی، حرکت امام حسین (ع) از مدینه به کربلا، تعامل امام حسین (ع) با عراق (چرایی و چگونگی)، امام حسین (ع) در مکه (از سوم شعبان تا هشتم ذی‌حجه) و سفیران نهضت امام حسین (ع) در عراق را از عناوین این هم اندیشی برشمرد.


وی خاطرنشان کرد: در این هم اندیشی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آیت‌الله نجم‌الدین مروجی طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دکتر محمدرضا جباری و دکتر بلاسم از عراق سخنرانی خواهند کرد که این برنامه به‌صورت بر خط از طریق Live.Alarbaeen.ir و اینستاگرام پخش می‌شود.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.