جمعه 10 فروردین 1403
EN

اخبار حج وزیارت

آمادگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان سمت جهت همکاری در حوزه های آموزشی

  • 17 دی 1398
  • 10:28
  • 3 دیدگاه
  • 517 بازدید
  • Article Rating
آمادگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان سمت جهت همکاری در حوزه های  آموزشی

مسئولان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان سمت برآمادگی این دو مجموعه برای افزایش تعاملات دو جانبه در حوزه‌های مختلف تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ذبیحی رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها «سمت»، آمادگی بعثه مقام معظم رهبری برای افزایش تعامل و همکاری با سازمان «سمت» را اعلام کرد.

وی افزود: «سمت» در حوزه‌های مختلف آموزشی برای انتشار کتب علوم انسانی و دانشگاهی فعالیت می‌کند و این مجموعه آمادگی دارد با سازمان سمت در حوزه‌های حج و زیارت تعاملات دوجانبه داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ذبیحی رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) نیز در این دیدار از همکاری و تعامل با بعثه مقام معظم رهبری استقبال و اظهار کرد: این تعامل و همکاری در گذشته نیز وجود داشته و از این پس تعاملات افزایش خواهد یافت.

وی افزود: تاکنون سازمان سمت بیش از 40 میلیون شمارگان کتاب منتشر کرده است و این انتشارات درداخل شناخته شده است. این سازمان همچنین دربرخی کشورهای همسایه ازجمله افغانستان، تاجیکستان، سوریه و روسیه 57 عنوان کتاب منتشر کرده که مورد استقبال قرارگرفته است.

حجت‌الاسلام هادی اکبری مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مشعر نیز در این دیدار از تعاملات این موسسه با سازمان سمت گزارش داد و گفت: بیش ازیک دهه با «سمت» همکاری داریم و 218 عنوان و حدود دویست هزار شمارگان از منشورات این سازمان در سال 1398 در چاپخانه موسسه مشعر به چاپ رسیده است.

وی با اشاره به انتشار 1400 عنوان کتاب در موسسه فرهنگی هنری، افزود: باتوجه به گستره فعالیت سازمان «سمت» در حوزه های بین‌المللی و داخلی، می توان فضای جدید همکاری در حوزه بین‌الملل را با این سازمان ایجاد کرد.

آقای دکتر محمد آریامنش معاون اجرایی «سمت» نیز در این دیدار گفت: تاکنون بهترین همکاری در حوزه انتشارات را با موسسه فرهنگی هنری مشعر داشته‌ایم و بهترین تولیدات سازمان «سمت» با همت این موسسه چاپ شده است.
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

pfsxwjxn
pfsxwjxn یکشنبه, 06 بهمن,1398 11:37
1
smwgtpwr
smwgtpwr یکشنبه, 06 بهمن,1398 13:46
1
ufqatoia
ufqatoia یکشنبه, 06 بهمن,1398 13:46
1