جمعه 10 فروردین 1403
EN

اخبار حج وزیارت

رئیس سازمان حج و زیارت شهادت بزرگ سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

  • 14 دی 1398
  • 12:28
  • 4 دیدگاه
  • 450 بازدید
  • Article Rating
رئیس سازمان حج و زیارت شهادت بزرگ سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

رئیس سازمان حج و زیارت در پیامی شهادت بزرگ سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی مردی از تبار نیکان که با نهایت اخلاص و ایثار جان عزیز را برای حراست از مام میهن ، مردم سرزمینش و مسلمانان تحت ظلم و ملت های مظلوم سالهای سال در طبق اخلاص نهاد، تسلیت و تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ متن کامل این پیام به شرح ذیل است :
به راستی شهادت هنر مردان خداست .
آری او مرد خدا بود مردی از تبار نیکان با نهایت اخلاص و ایثار او که جان عزیز را برای حراست از مام میهن ، مردم سرزمینش و مسلمانان تحت ظلم و ملت های مظلوم سالهای سال در طبق اخلاص نهاد و در رهگذر فانی این دنیا بر سر عهدی که با خدا بسته بود تا آخرین لحظه صادقانه ایستاد و بر هر چه تعلق و علقه دنیایی بود خط بطلان کشید و حسینی شد.
او مالک اشتر زمان ماست مرد روزگاران سخت ، با قلبی سرشار از مهر و عطوفت به انسان و انسانیت . او هماره پیام عشق به مردم، وفاداری به اسلام و اطاعت از رهبری را با ذره ذره وجودش فریاد کرد و در کنارش خواب از سفاکان خون آشام و دشمنان بشریت ربود.
سردار رشید ایران و اسلام کابوس شب و روز دشمنان قسم خورده اسلام و انسانیت بود از مرگ هراسی نداشت و در جهاد در راه حق هرگز آرام و قرار نداشت از ان رو که روحش به وسعت گستره جهان بود و هرآنچه خوبی را برای همه انسانها می خواست.
روحی بزرگ که در قفس تن جای نمی گرفت و جهاد با نفس و جهاد برای رهایی انسانیت را در سایه اقتدا به سرور شهیدان اباعبدالله (ع) تا پای جان و آخرین لحظات زندگی شیوه و روش خود نمود.
اما این زمستان تاریک و این غم سخت شهادت هم سپری می شود و به یمن خون شهید راه حق شاهد طلوع خورشید و سرنگونی هرآنچه تاریکی و پلیدی است خواهیم بود.
دیر نباشد که سیه رویان سفاک زمان تاوان این رذیلت ها و مکر و حیلت را خواهند داد .
چه خوب شهید آوینی گفت که در عالم رازیست که جز به بهای خون فاش نمی شود.
شهادت بزرگ سردار زمان ، سرباز ولایت ، عاشق ملت که نامش بر بلندای تاریخ جهاد با ظلم و استکبار می درخشد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بر ملت آزاده ایران اسلامی ،رهبر معظم انقلاب و بیش و پیش از همه خاندان محترم این فرمانده بزرگ اسلام تبریک و تسلیت عرض می نمایم .
مدیر سایت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

upigdqnn
upigdqnn یکشنبه, 06 بهمن,1398 11:37
1
vuiphvty
vuiphvty یکشنبه, 06 بهمن,1398 11:37
1
vfwmwabm
vfwmwabm یکشنبه, 06 بهمن,1398 11:43
1
qisvuivp
qisvuivp یکشنبه, 06 بهمن,1398 13:48
1