جمعه 10 فروردین 1403
EN

اخبار حج وزیارت

مدیر حج و زیارت استان تهران،توجه به نتایج آسیب شناسی در حوزه حج ،راهگشای تصمیم گیرندگان است

  • 08 مهر 1398
  • 09:36
  • 0 دیدگاه
  • 787 بازدید
  • Article Rating
مدیر حج و زیارت استان تهران،توجه به نتایج آسیب شناسی در حوزه حج ،راهگشای تصمیم گیرندگان است

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان تهران ،اولین جلسه عمومی و تخصصی آسیب شناسی حج تمتع 1398 روز شنبه مورخ 98/07/06 از ساعت 14:30 در سالن آمفی تئاتر سازمان حج و زیارت با حضور مدیران کاروانهای حج استان تهران و مدیران مجموعه برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مدیر محترم حج و زیارت استان تهران ضمن خوش آمد گوئی به حضار از تلاشها و زحمات این عزیران طی عملیات حج سالجاری تشکر و  بر لزوم آسیب شناسی مشکلات بدون داشتن غرض و با نگاه کارشناسی و در نظر گرفتن شرایط و مشکلات در شهرهای مدینه منوره و مکه مکرمه تاکید داشتند.

ایشان اظهار داشتند قطعاً آسیب شناسی در سنوات گذشته باعث شده تا شرایط اجرائی حج طی سالهای گذشته با تغییرات در خدمت رسانی به زائرین و کاهش مشکلات را در پی دارد.

سپس  مدیران  محترم کاروان نسبت به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداخته و مقرر شد در  جلسات تخصصی مدیران کاروان و مجموعه با محوریت مدیر گروه و دبیر ؛نتایج جلسات تخصصی را منعکس نمایند.

سپس مدیران کاروان و مجموعه  در کمیته ها و کارگروههایی که عضو بودند شرکت و مقرر شد نتایج  به مدیریت استان تهران تحویل تا بعداز جمعبندی ؛به مسئولین مربوطه ارسال گردد.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.