چهارشنبه 02 مهر 1399
EN

اخبار

جلسه پرسش و پاسخ مدیران حج استانها و مدیران کاروانهای حج با ریاست سازمان بصورت ویدئو کنفرانس روز 2 شهریور

  • 01 شهریور 1399
  • 07:52
  • 0 دیدگاه
  • 2317 بازدید
  • Article Rating
جلسه پرسش و پاسخ مدیران حج استانها و مدیران کاروانهای حج با ریاست سازمان بصورت ویدئو کنفرانس روز 2 شهریور

واریز هزینه سفر زائرین  بصورت علی الحساب از روز دوشنبه سوم شهریور(ساعت 10صبح) تا روز چهارشنبه 12 شهریور ادامه دارد

 طریقه پرداخت  واریز مرحله دوم حج تمتع

1- زائر یا مدیر کاروان وارد سامانه تمتع رزرو به آدرس https://tamatoreserve.haj.ir/ می شود.

2- از منوی بالای صفحه روی گزینه پرداخت اینترنتی کلیک می نماید.

3- صفحه پرداخت اینترنتی به آدرس https://tamatoreserve.haj.ir/Cpanel/DifferencePayment.aspx باز می شود.

4- مانند مرحله اول کد رهگیری اخذ شده از کاروان، کد ملی و کد کپچا را نیز در محل خود وارد نموده دکمه بازیابی اطلاعات را کلیک می نماید.

5- صفحه اطلاعات زائر نمایش داده می شود و در جدول پایین صفحه در روبروی فیش تکمیلی بر روی دکمه مشاهده صورت حساب کلیک می نماید.

6- وارد صفحه صورتحساب می شود که در آنجا مبلغ قابل پرداخت نمایش داده می شود.

7- در پایین صفحه باید روش پرداخت را بین اینترنتی و PC POS انتخاب نمایند و دکمه ادامه را کلیک نمایند.

8- در صورت انتخاب پرداخت اینترنتی به صفحه پرداخت بانک ملی وصل می شوند و با وارد کردن اطلاعات کارت و CVV2 و رمز دوم پویا تراکنش را انجام می دهند.

ضمناً جلسه پرسش و پاسخ مدیران حج و زیارت استانها و مدیران کاروانهای حج تمتع در خصوص پرداخت هزینه مرحله دوم و مسائل مربوط به حج و مسائل ارزی روز یک شنبه دوم شهریور راس ساعت 10 صبح از طریق سامانه http://Live.hajj.ir   پخش خواهد شد

9- در صورت انتخاب PC POS   که مخصوص پرداخت در دفتر کارگزاری میباشد مبلغ پرداخت به صورت خودکار به دستگاه منتقل شده و زائر باید کارت کشیده و رمز را وارد نماید.

10- پس از واریز،  نهایتاً پس از یک روز تایید واریز در سامانه مدیرکاروان و یا سامانه https://tamatoreserve.haj.ir   درصفحه پرداخت زائرین محترم مشاهده میگردد. در صورت عدم تایید لازم است ابتدا با تماس با پشتیبانی درگاه بانک ملی (شماره 42739000) از موفق بودن تراکنش اطمینان حاصل و کد رهگیری و کد ارجاع اخذ گردد و سپس برای پیگیری از طریق حج و زیارت استانها اقدام شود.

تذکر مهم :  خطاهایی که زائرین در درگاه با آن مواجه می گردند اغلب به علت محدودیت سقف پرداخت در سیستم بانکی می باشد که باید برای رفع آن به بانک صادر کننده کارت خود مراجعه نمایند.

مدیر سایت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.